Mits goed ingezet, is e-mail een effectief marketingmiddel. Wat er allemaal bij komt kijken om e-mail goed in te zetten om je bedrijfsresultaat te verbeteren, lees je in deze themapocket. Hoe maak je goede teksten voor een e-mailing? Met welke regels moet je rekening houden? Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap aankomt bij de ontvanger? Hoe bereid je een e-mailing goed voor, wat is het belang van testen en hoe meet je de resultaten?

Inhoudsopgave

Maximale omzet voor je webshop of e-commerce platform in 2024 met e-mailmarketing. Download nieuwe whitepaper >>

Mits goed ingezet, is e-mail een effectief marketingmiddel. Wat er allemaal bij komt kijken om e-mail goed in te zetten om je bedrijfsresultaat te verbeteren, lees je in deze themapocket. Hoe maak je goede teksten voor een e-mailing? Met welke regels moet je rekening houden? Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap aankomt bij de ontvanger? Hoe bereid je een e-mailing goed voor, wat is het belang van testen en hoe meet je de resultaten?

Inhoud

Hoofdstuk 1 Een effectief marketingmiddel

Hoofdstuk 2 Nadenken!

Hoofdstuk 3 Voorbereiding

Hoofdstuk 4 Optimalisatie

Hoofdstuk 5 Juridische zaken

Over de auteur:

Marc Borgers is partner bij Borgers&Straathof (www.borgersenstraathof.com) en co-auteur van het boek ‘Succesvolle e-mailmarketing’. Hij is tevens oprichter en erelid van de Nederlandse e-mail associatie. Borgers studeerde Bedrijfskunde aan de RijksUniversiteit Groningen. Momenteel houdt hij zich, via zijn bedrijf Borgers&Straathof, bezig met het adviseren over en optimaliseren van strategie en resultaten op het gebied van (online) dialogue marketing, eCRM en e-mailmarketing. Internationaal en nationaal. Bedrijven als Vodafone, KLM, ANWB, Parship, Exact, Pon, ABN AMRO/Florius, Macintosh Retail en anderen maken van zijn diensten gebruik. Marc Borgers is o.a. managing director geweest van RapidSugar en Veritate. Borgers is een veelgevraagde trainer en spreekt regelmatig op (internationale) seminars en congressen.

Wist je dat e-mailmarketing steeds effectiever wordt door nieuwe regelgeving? Leer hoe jij maximaal deze kant benut met de whitepaper ‘maximale omzet e-mailmarketing’

Lees ook…
i.s.m.
E-mailmarketing heeft een enorme positieve impact op je business. Misschien zet je e-mail daarom ook al in om je (potentiële klanten) te bereiken en…
i.s.m.
Als ondernemer anticipeer en reageer je continu op een breed scala aan uitdagingen, trends en ontwikkelingen. Ook op het gebied van marketing, het…